Politika reklamacija
i pravo na odustajanje
Kupac ima pravo na podnošenje prigovora u skladu sa odredbama Pravilnika o postupku i načinu rešavanja reklamacija kupaca na robu. MobShop posluje u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“, br. 62/2014 i 6/2016 – dr.zakon).
U slučaju oštećenja pri transportu, nedostajanja nekih delova i eventualne neispravnosti nekog proizvoda, dužni ste da popunite obrazac o oštećenju robe u transportu. Kupac je dužan da primljenu robu proveri po prijemu, a ukoliko je došlo do neke greške prilikom slanja robe, mi ćemo se potruditi da je u najkraćem roku ispravimo.
Na upućen zahtev o reklamaciji, prosledićemo Vam reklamacioni list sa uputstvom o daljem postupanju po pitanju reklamacije, a dalje ćemo odgovarati i postupati u zakonom propisanim rokovima i proceduri.
Ukoliko prilikom prijema pošiljke uočite neko oštećenje na transportnom pakovanju, molimo Vas da postupite na sledeći način:
Nemojte potpisati prijem pošiljke. Zamolite kurira da sačeka dok proverite da li je oštećenje na pakovanju izazvalo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, potpišite prijem pošiljke i preuzmite pošiljku. Ukoliko je proizvod oštećen ili deluje da nedostaju neki delovi, odbijte prijem pošiljke i popunite obrazac o oštećenju robe u transportu, da bi mi mogli da naplatimo nastalu štetu u transportu od kurirske službe, a Vama pošaljemo drugi deo. Obrazac se nalazi kod kurira koji je doneo robu.
VAŽNA NAPOMENA: VAŽNO JE DA U OBRAZCU NAPOMENETE DA JE OŠTEĆENJE NASTALO USLED NEPAŽLJIVOG TRANSPORTA.
Ukoliko niste zadovoljni nekim proizvodom koji ste naručili, isti možete zameniti pod sledećim uslovima:
- da nije prošlo više od 14 dana otkako ste primili proizvod, i
- da je proizvod vraćen nekorišćen i u originalnom pakovanju/ambalaži sa svom propratnom dokumentacijom, i
- da je uplaćena poštarina za ponovno slanje kao i razlika u ceni ukoliko je zamenski proizvod skuplji – kontaktirajte nas za uputstvo za uplatu.
Ukoliko su prethodno navedeni uslovi ispunjeni, moći ćete da umesto vraćenog proizvoda dobijete drugi po Vašem izboru ili ćemo Vam vratiti novac u vrednosti proizvoda koji ste vratili.
Svoj zahtev za reklamaciju na proizvode kupljene u našoj web prodavnici Kupac može prijaviti upućivanjem e-mail¬a na adresu office@mob-shop.rs. Obavezan deo sadržine Zahteva za reklamacije jeste broj transakcije po kome je transakcija realizovana.
Na upućen zahtev ćemo odgovoriti u najkraćem mogućem roku odnosno saglasno zakonski definisanim rokovima, prosleđivanjem reklamacionog lista na e-mail koji je Kupac označio kao kontakt u kome će biti sadržana i naša odluka o daljem postupanju po pitanju prosleđene reklamacije.
Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti. Troškove povraćaja robe kao i organizaciju transporta iste u slučaju odustanka snosi kupac.
Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak. Prodavac može da odloži povraćaj sredstava dok ne dobije robu koja se vraća, ili dok kupac ne dostavi dokaz da je poslao robu Prodavcu u zavisnosti od toga šta nastupa prvo.
